Lite planering inför sommaren

Ja men då kan jag börja planera.
Jag får vara ledig v 28!! Yihaa.. Tack IDA som flyttade sin semester en vecka.
Nu Åker vi till Vansbro och simmar, sedan direkt till Smögen och Solvikscamping (för säkert 35 ggr eller ngt) och efter det Göteborg och Liseberg. På Smögen ansluter vi till resten av klanen dvs mina föräldrar, min storebror och min lillebror med sina familjer. 15 personer blir vi som ska äta räkor, åka karusell.
Den äldsta 71 år och den yngsta 1 år 10 mån. Vilken mix!
Det är den första semester veckan.
Sedan blir det jobb i två veckor och sedan tre veckors ledighet. Dessa veckor är inte planerade ännu men kanske kanske blir det Norge på de två första...vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0