Anställningsintervju

Vi pratade på jobbet om det här med att gå på anställningsintervju. Det är svårt att efter en intervju avgöra om det gått bra eller ej.
Det kan ju kännas bra, men hur har de uppfattat mig? Har jag gett ett bra intryck och är det vad de söker?
Jag var på en intervju en gång, för det jobbet som jag har nu, och vad jag än svarade så kändes det som om jag gav dem fel svar. Efter den intervjun så bara skrattade jag och tänkte att " ja ha, det jobbet kommer jag aldrig att få"...men det fick jag :-D
I alla fall så är det så svårt att veta vad de som intervjuar eller sitter med vid intervjun tycker.....sedan får man leva i ovisshet i flera veckor.
Tur jag har ett jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0