Helt sjuk dröm

Alltså hur kan man drömma så konstiga drömmar??
I natt drömde jag att jag var på ett sjukhus och Maria Montazami (Hollywoodfrun) skulle operera mina ben så att jag skulle kunna flytta fötterna 2 cm framåt när jag sitter på en stol!
Jag började bli lite fundersam om jag verkligen skulle göra operationen för det verkade lite riskabelt eftersom hon skulle kapa bägge benen strax under knäna och sedan sätta dit dem igen med en liten 2 cm kil mellan gamla och nya fästytan.
Jag satt där på stolen och visade att "jag kan ju flytta fram fötterna ändå".
"Ja men det blir myyycket snyggare så här" svarade Maria med sin sävliga röst.
De skulle ta blodprov i fingret men inte i i fingertoppen utan mitt på långfingerleden, det kom inget blod. 
"Då måste vi gräva lite här" och så började de skära och gräva med nålen i mitt finger och jag känner att nu kommer jag snart att svimma, det här går inte!!!

Och då vaknade jag. Med ett bort domnat finger.
Det var så verkligt så verkligt. Men HUR kan man drömma något så idiotiskt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0