Ingen slalom i vinter?

Nä nu blev jag less. 
Min j-la Fibromyalgi har förvärrats ett snäpp och tydligen så pass att jag inte längre kan ha slalompjäxorna på.
Tänkte köpa nya inför vintern då vi kommer att åka i för oss nya backar i Duved/Tegefjäll/Åre.
Men icke då.
När pjäxan är på och spännerna knäppta, jag lutar mig lätt fram med böjda ben dvs i slalomposition. Då skär och värker det något så fruktansvärt på skenbenen. Som om du skulle ha ett jätte blåmärke direkt på benet/skelettet och så som om någon står och trycket allt vad de kan. 
Jag provade en annan pjäxa och en annan och en till...men nä. Tror inte ens att det fungerar med telisarna....
SKIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0