Snö ska komma

Ja ha ja. Så varnar SMHI med en klass 2 varning. Snö och kraftiga vindar.
Får man stanna inne då?
Nej, antagligen inte. Så då kan jag passa på att rekommendera alla att köpa sig ett ylle underställ.
Lite dyrare än andra men värda var enda krona.
De är oslagbara mot de superunderställ som finns. Ylle är varmare och dessutom om man blir varm så luktar de inte.
Jag köpte ett förra året och alla andra fick hamna längst in i lådan, även favorit stället från Helly Hansen.
Så i år ska jag ha ett till så jag kan byta. 
Så kanske jag önskar mig ett till i julklapp och sedan så kommer jag bo i dessa underställ tills det är vår igen.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Har funderat på ett sånt. Ngt särskilt märke du rekommenderar?

2010-11-09 @ 19:11:47
Postat av: Anonym

Nej inte något som jag vet är bättre än de andra. Jag köpte på Stadium, de var de billigaste ylle (Merino ull) som jag kunde hitta. I år kommer jag att gå på ett lite dyrare som finns på Team Sportia.

2010-11-09 @ 20:09:55
URL: http://njutavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0