Billigaste livförsäkringen

Vi köper dyra livförsäkringar, har brandvarnare i hemmet, köper säkra bilar. I bästa fall använder vi hjäm i slalombacken och på cykeln, bilbältet i bilen. MEN många glömmer att använda reflex, det som är den billigaste livförsäkringen av dem alla!

Så snälla människa, använd reflex!
Idag när jag åkte i mörkret på Alnö, bortanför Säter, så var det bara tur att jag så människan som kom gående i svarta joggingbyxor och mörkblå (tror jag) tröja. Jätte farligt. 
Och ibland blir man som förare kanske bländad av en annan bil och hade det varit fallet idag så hade jag absolut inte kunnat se personen på vägen.

Så snälla, köp en kul, cool, snygg eller bara bra reflex. Det är den billigaste livförsäkring som du kan skaffa dig och din familj.

(undrar just om det märks att jag uppvuxen med försäkringar...) :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0