Familjen samlad igen

Så var familjen samlad igen.
Denna påsk blev inte som vi tänkt.
Planen var ju Duven/Åre och skidåkning. Största ville inte dit, jag orkade inte och dottern blev sjuk och käkar nu penicillin och hostmedicin. Pappan och minsta åkte. Minsta blev sjuk.
Skulle få påskmiddag hos mina föräldrar men..
Morfar var förkyld, blev bättre, mormor blev förkyld. Min lillebror blev risig i magen och dagen efter hans fru lika så.
Suck
Lilllebror och fru är friska igen. Morfar och mormor är friska. Pappan och minsta hemma från fjällen utan att åkt skidor eller kollat på alla aktiviteter. Men en glimt av Jon Olsson blev det i alla fall trots febern :-)
Igår fick jag ringa på assistans av mamma igen då jag nästan svimmade i duschen och det tog ett tag innan jag återhämtade mig.
Jag är piggare och gör framsteg varje dag.
Och nu ligger dottern i ena soffan, minsta i andra soffan bägge med feber.
Hoppas det vänder snart för dem så de kan njuta av påsklovet i alla fall lite. Och är alla på benen så blir det en tripp till Duved/Åre igen på fredag. Håll tummar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0