sockersug

Jag håller på att "avsockra" mig efter semestern. Det går rätt bra, utom igår.
Var på ICA och frågade sonen om vi skulle köpa chokladbollar, men han ville inte ha så då avstod jag med. Kl var runt 12.30
Efter middagen åkte mannen och jag och kollade på tapeter och soffor. Jag hade ett blodsocker som var i höjd med fotknölarna...kl 18.45 åkte jag dit....en chokladboll och dricka på IKEA restaurangen. Jag lovar att det var värt 22 kr.
(för att sona synden cyklade jag sedan 2,6 mil. Då var det väl rätt ok?)

Kommentarer
Postat av: Annamaira

Absolut!!! Å vet du det är inte bra att chocka kroppen, låt den vänja sig sakta.. ;) Psst när du kommer på jobbet kan du väl ta med de där snygga silvriga piloaktiga glasögonen.. Vill så gärna prova dem :) kram

2011-08-10 @ 09:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0