Polarkliniken i Sundsvall del3 och 4

Så jag kontaktar Umeå istället, tänker att jag får väl köra 60 mil tur o retur för en konsultation.
De informerar mig om att det är läkaren Hans som själv bokar sina tider, och tycker det är konstigt att jag inte fått den informationen....
Tydligen stämmer inte det heller, eftersom jag i mitt mail till honom ber honom att boka tiden själv och idag får jag ett mail från Eva (hon jag skällde på) att jag har fått en tid, hallelulja, hos Hans den 2 mars.
Hon skriver också att hon tagit del av mitt mail som jag skickat dem, oppps! Men jag står för vad jag skrev även om det var lite hårt. Nu ska vi se om vi lyckas denna gång. Får väl återkomma efter den 2 mars med en uppdatering.

Kommentarer
Postat av: Marie

Man säger bara ... MÄH!!!

2011-02-22 @ 12:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0