Ullaredsshopping

Idag blev det ett besök på Gekås. Eller det var besök nr 2. För vi missade några saker första vändan.
När vi kom dit var det ca 1 timmes kö in i butiken, NO WAY att jag skulle köa.
Så vi tänkte gå därifrån, dottern och jag.
Men så bara tänkte vi kolla där alla gick ut, och där kunde vi ju gå in.. kanske.
Så vi testade.
Det stod en stooor securitasvakt där och gav en stämpel till de som var på väg ut i fall att de skulle in igen.
Tur att man är liten, för vakten såg inte att jag och dottern gick bakom honom in, gick fram till honom och fick en stämpel och sedan snyggt promenerade in i varuhuset i den ingång som fanns för de med stämpel :-D
Vi var inne och färdiga på 25 min
Snyggt jobbat!
(och så berättade jag för dottern att så får man egentligen inte göra, så att hon vet och inte gör ngt dumt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0