Fönstertvätt

Vi ska få fönster tvätt !
Ja just det, få :-)
Mina föräldrar ska åka till Thailand och som tack för vattning och posthämtning så bjuder de på proffessionell fönstertvätt.
Jag tror dessutom att de tycker att det behövs...

Vi flyttade till det här huset augusti -98
Fönstren är sparsamt tvättade och NÄR de väl tvättats är det med olika teknik och varierande resultat.
Skarapa och medel. Tidningspapper. Putsdukar. Och min egna klassiker som roat mina vänner..Vattenslangen (utomhus). 
Kan rapporterar att alla gångerna har de blivit renare än innan. 
Men nu kommer det att bli ett strålande, skinande resultat hoppas jag. 

Kommentarer
Postat av: Asa Eden

DET skulle behovas har OXA! Eftersom vi bor intill havet blir mina fonster/dorrar/veranda/trappor - sandiga/leriga/ackelpackliga sa fort vinden ligger pa - och det gor den nastan jamt.

2007-10-29 @ 14:17:16
URL: http://www.silvia.blogg.se
Postat av: Isabelle

Vilken lyx!
Det gör absolut ingenting om du skickar dom vidare till Rebetskygatan sedan, haha.

2007-10-29 @ 18:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0