Anledning till test av Subaru

Här om dagen önskade jag att jag varit med.
Att jag fått sett..
Att någon kunde ha filmat....

Min pappa kör BMW 525 eller vilken modell det nu är... Det är en fin bil, går jätte bra, tyst och jätte pigg.

Men låg.

(Dessutom bor de ute vid havet och plogbilen kommer väl att hitta dit i maj eller så...)

Först fastnade han hemma hos sig och fick skotta loss bilen. (hihi)
Sedan kör han till min lillebror och tänker ..."kolla där är det hjulspår, då kan jag åka upp där".. hamnar i diket och sitter fast. (haha)
Då tar lillebror fram sin Subaru Outback.
Ska dra loss pappa i BMW:n
Hakar på lina bak på pappas bil och drar. (Lugnt enligt bror, i en väldans fart enligt pappa).
Och vips!
Så sitter pappa med Bmw fast i diket på andra sidan vägen, ännu värre än första dikesåkningen.
Flyger från ena diket till det andra (*asgarv*)

Bara att haka på linan, denna gång fram, och dra upp igen.
Åh vad jag gärna skulle ha viljat se det :-)

Gissa om pappa kommer att byta bil inom kort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tror jag håller med dig om att skadjeglädje är den bästa glädjen :D

Ses i morrn.. sista innan JUL tjoho....

2008-12-16 @ 22:11:39
Postat av: eva-karin klint

hej hahahahaha att din pappa åker ut till diket .. han får jobbar och jobbar med bilen till rätta vägen. hihihi hahaha jag läst din bloggen blev jag skratta åt den.. stackars leif.. kram faster eva-karin.

2008-12-17 @ 16:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0