Juldagen och färd till akuten...

Barnen fick godispåsar av farmor och farfar. Blandat godis..
Jag blev skeptisk direkt...
Tidigare år har jag inte kunnat känna mig trygg i mat/godis/kakor mm när det gäller att äta hos dem men nu tänkte jag att kanske kanske de har lärt sig.

Just nu är maken och äldsta sonen på väg till akuten.
Det var en chokladbit med nötter i och Anton är allergisk mot nötter.
Typiskt, men ändå så visste jag det...Att det ska vara så svårt att läsa på innehållsdeklarationer!!!!
(fy vad jag mår dåligt nu, men jag kunde ju inte veta..bara ana att något skulle gå åt pipsvängen)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Nej, vilken otur!! Håller tummarna att det går bra!

2008-12-25 @ 19:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0