Familje tävling

Mannen och barnen hade fisketävling förra veckan när jag jobbade. Det var en tävling som slutade oavgjort, ingen fick någon fisk. Alla fick gå på bio.
I morgon eller på torsdag är det dags för mig att ta barnen (10, 13 och 15 år) på en tävling. Jag har förvarnat dem att tävlingen kommer och nu är 10 åringen så nyfiken att han kan spricka.
Jag säger inte vad det är, jag säger inte vad priserna är....men en sak är säker. Nu är det på blodigt allvar för JAG ska vara med och tävla och jag är en tävlings människa till skillnad från mannen som lätt skulle kunna vika sig så att barnen får vinna, det gör inte jag....är det tävling så är det. Må bästa tonåring, 10 åring eller mamma vinna !!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu blir jag nyfiken på vad ni ska göra!

Bör man hålla sig på betryggande avstånd under kommande dagar?

Det blir nog en tuff fight.

Lycka till!



2009-08-11 @ 21:39:50
Postat av: Katarina

Lotta: nej då. Vi tar bilen till tävlings platsen. Kanske ni ska haka på om du är ledig?

2009-08-11 @ 21:50:31
URL: http://njutavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0