Oväntat besök

Eller oväntat var det ju inte, vi hade bestämt träff.
Men om någon frågat mig för ett tag sedan, innan jag hittade henne på facebook, så hade jag inte trott att hon skulle komma hit och hälsa på.
Vi växte upp med musicerande fäder, och mödrar som skötte markservicen.
Husvagnslivet på sommarsemestrar och vinter i Sälenfjällen.
Vet inte när de slutade med husvagnen men jag var kanske 12 år? Hon är 5 år äldre.

Så genom facebook dyker hon upp. Vi sågs i somras för en grillkväll vid vår husvagn och nu kom hon hit och fikade eftersom hon var på SPA här i stan.
Jätte kul att ses och inte kändes det som om det var ungefär 28 år sedan..typ.

Men så säger hon att "jag har ju fyllt 46 år, tänk..snart 50"

Det går inte in....
A.T nästan 50 år???
Näää det kan ju inte stämma.
Kan inte förstå.
Då måste ju min "storasyter" (som inte är min storasyter eftersom jag inte har någon) vara nästan 50 år!
Då måste ju jag vara över 40 år....
men.. alltså... jag får inte ihop det???

(och dessutom mitt i denna kaotiska hjärna är mina bäbisar 15, 13 och snart 11...eh?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha.. ålder.. Kul att se dig igen.. håll dig på bena ett tag nu så det inte blir så trist på the place!

Kram vännen!!

2009-05-06 @ 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0