Sprutskräck

Sonen skulle ta stelkrampssprutan i vintras, han vägrade.
Troligen bev han rädd efter ett besök på barnkliniken på sjukhuset tidigare då de skulle ta prov i fingret och det kom inget blod, så de fick trixa och joxa lite.
Nu är det mannens uppgift att få iväg honom eftersom jag svimmar.
Jag sa till mannen att du måste du fixa tid så det blir av.
"Ja, men han börjar ju nästan grina bara vi pratar om det", svarade mannen.
"Ja, men då får du väl locka eller muta då", tipsade jag. Och tänkte för mig själv en muta i prisklassen dataspel eller liknande...

Japp, en muta blev det....
På fredag kl 15.00 är det dags och om det går bra åker mannen och sonen till MusikBörsen och köper ett elgitarr paket med förstärkare och allt.
hm...

Kommentarer
Postat av: sus

linda mamma o pappa runt sitt finger är ju aldrig fel tycker man som liten iallafall :-)

2009-05-20 @ 09:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0