Nytt år, nya möjligheter!

Året har gått fort.
Det har varit ett år fyllt med träning, sjukdom och samvaro med familjen.
Jag var sjuk till TjejVasan och fick avstå den.
Jag genomförde Tjejvättern på tom mage med 12m/s i mot och sidvind.
Jag simmade TjejVansbrosimningen med en inflammation i höger axel och jag sprang/gick TjejLidingöloppet med bihåleinflammation och pågående penicillinkur.
Vi åkte till Smögen/Göteborg/Torekov/Svärdsjö på semestern med husvagnen.
Vi sålde husvagnen men köpte en ny efter en vecka och vi fick ändra våra vinterrutiner eftersom campingen i Björnrike togs bort till förmån för ny lift. Så vi drog upp till Åre/Duved istället.
På jobbet gjorde man en omorganisation modell större.
Hemma har vi renoverat, tapetserat mm.
Några vänner har lämnat oss, någon på tok för tidigt.
Jag avslutade förra årets sista dag med att vara sjuk och tänkte då att om jag slutar året sjuk måste det nya året bli ett friskt år. Men jag vet inte...så nu testar vi en ny variant. Jag slutar detta år relativt frisk och hoppas då på ett friskt och piggt nytt år.
Så jag önskar er alla ett gott slut på 2010 GOTT NYTT ÅR 2011!!!!!
Året har gått fort.
Det har varit ett år fyllt med träning, sjukdom och samvaro med familjen.
Jag var sjuk till TjejVasan och fick avstå den.
Jag genomförde Tjejvättern på tom mage med 12m/s i mot och sidvind.
Jag simmade TjejVansbrosimningen med en inflammation i höger axel och jag sprang/gick TjejLidingöloppet med bihåleinflammation och pågående penicillinkur.
Vi åkte till Smögen/Göteborg/Torekov/Svärdsjö på semestern med husvagnen.
Vi sålde husvagnen men köpte en ny efter en vecka och vi fick ändra våra vinterrutiner eftersom campingen i Björnrike togs bort till förmån för ny lift. Så vi drog upp till Åre/Duved istället.
På jobbet gjorde man en omorganisation modell större.
Hemma har vi renoverat, tapetserat mm.
Några vänner har lämnat oss, någon på tok för tidigt.
Jag avslutade förra årets sista dag med att vara sjuk och tänkte då att om jag slutar året sjuk måste det nya året bli ett friskt år. Men jag vet inte...så nu testar vi en ny variant. Jag slutar detta år relativt frisk och hoppas då på ett friskt och piggt nytt år.
Så jag önskar er alla ett gott slut på 2010 GOTT NYTT ÅR 2011!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Du önskas verkligen ett FRISKT HÄRLIGT NYTT ÅR.

2011-01-03 @ 17:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0