Inställd Vasa

Så gällde det att vara realist istället för opimist.
När man har bihåleinflammation, övre luftvägsinlammation, huvudvärk och ont i halsen. Medicinerar med penicillin, nasonex och alvedon. Ja då är det inte läge att åka KortVasan.
Jag har verkligen gjort allt för att bli frisk och nu med facit i hand så skulle nog penicillinet sats in tidigare. Men det är ju svårt för alla inblandade att veta när det inte hörs något på lungor/luftvägar.

Jag åker därför inte till Mora och myser på hotellet som jag tänkt. Med tungt hjärta. Eftersom jag känner mig själv rätt väl nu så vet jag att om jag åker dit och hämtar ut nr.lappen och ser alla människor och aktiviteter så kommer jag att åka. Och det är inte så klokt. Speciellt inte när jag redan haft en hjärtmuskelinflammation 2003. 
Jag tänkte idag att , jo då, i morgon kan jag nog åka. Eller på lördag är det nog ok. Men efter att ha bäddat rent i sängen, där mina föräldrar skulle få äran att sova, så är jag genom blöt av svett och hostar hemskt.
Då är det nog inte läge att åka 3 mil dagen därpå. Även om jag vill.

Så nu startar jag om på noll.
Istället för att räkna Lidingöloppet i höstas som första tävlingen i klassikern så blir det ni TjejVättern i juni.

Nu går vi vidare. Mot vätternrundan i juni. 
Dags att börja med spinning.
Ja..när jag är frisk igen alltså :-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk vilken klok dotter vi har. Men tråkigt att du inte kunde åka, men hoppas du - ni får en skön helg hemma. Krya på dig. Kram mamma

2010-02-25 @ 16:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0