Efterlyser min farfar

Jag har satt in en efterlysning efter min farfar på www.family.se
Tänk om någon som känner honom hör av sig.
Det vore så spännande att bara få se hur han ser ut. Är min pappa lik honom? Har de kanske liknande intressen?

Han kanske inte lever, men det gör inget. Jag är nöjd om jag bara kan få se foton på honom.
Kanske min pappa även har syskon på farfars sida som ju egentligen är lika mycket syskon som de tre han redan har, eftersom de inte har samma papppa. Kanske någon bror eller syster som ser ut som han!
Hm

Evert Nyholm, heter/hette han.
Bodde 1938 i Borlänge
sedan i Avesta (tror vi)
Fick ev ett barn 1939, samma år som min pappa föddes.

Det vore lite spännande......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0