Foppa-toffeln

Ja man får tycka vad man vill om "foppa-toffeln" men de är sköna!
Jag har haft mina (oranga) i över 1 1/2 år nu och ibörjan var det nästan bara jag....men inte nu längre.

Har man problem med hälsprickor är denna sko ett måste, de försvinner nästan..bli i alla fall inte värre.
Och min mamma som haft en fotvårta som inte är av denna världen(storlek som ett isberg, dvs både uppåt och neråt) i flera år, varit på sjukhuset, fotvård mm och de har provat ALLT (frysning, pensling,  you name it) har sedan i början av sommaren gått i foppa-tofflor och nu är vårtan snart borta. T.o.m fortvårds tanten var chockad.

Så fula eller ej, så är de hur sköna som helst och tydligen bra för fötterna. (Och det är ORGINAL Crocs man ska ha, det ÄR skillnad.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0