Hjärnskakning/Sjukvårdsupplysningen

Ja ha, idag så ramlade lillebror från en lekställning.
Ont i huvudet, yr, trött ja allt man inte ska vara efter att ha ramlat och slagit huvudet.
Eftersom vi befann oss på Smögen då och jouren var i Lysekil eller Uddevalla och det var sent, blev det telefon till sjukvårdsupplysningen istället.
Lysa och kolla pupiller, inte somna på ett par timmar, sedan när det var dags att sova så var det väckning som gällde varje halvtimme, sedan varje 45 minuter, sedan varje timme....
Jag skulle vilja meddela sjukvårdsupplysningen att det nästan är omöjligt att väcka en 9-åring, som redan innan fallet hade sömnbrist, och dessutom försöka att få vettiga svar på de frågor som vi skulle ställa.

Kl 04.30 gav jag upp. Orkade inte mer. Vi somnade alla och sov såååå skönt.
allt gick bra. Sonen mår bättre, vi hade tur denna gång.
Tack i alla fall till en jätte trevlig människa hos Sjukvårdsupplysningen!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan!
läste om din kompis son som varit rosslig sen han föddes. min son är lika dan han är fem månader. det känns som ingen riktigt bryr sig. han är världens snällaste kille pigg och glad och går upp i vikt antagligen därför ingen bryr sig om hans rossel. han kräks ofta mycket slem. har till och med slem i bajset. har man kommit fram till nått med din kompis son. jag undrar så vad det kan vara. hälsningar cissi

2007-07-18 @ 10:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0