Nu åker vi norr ut..

Efter fyra dagar på smögen och en vecka i Ugglarp packar vi ihop och i morgon startar vår resa mot Dalarna.
Min lillebror med familj hakar på.
Efter ett snabbt stopp vid Gekås i Ullared (tredje vändan dit denna gång) för att köpa en till radiostyrdbåt så skulle jag tro att det blir lunch vid McDonalds i Jönköping, bra plats att stanna med en vagn som är 8,5m. Och för kvällen campar vi nog i Gränna om det blír lagom i tid.
Axel vill till "Axels polkagriskokeri" och vem vill inte det ;-) Ska sikta in mig på en saltlakrits tror jag.

Dag två kommer nog att gå hela vägen till Svärdsjö, med något lunch stopp där det passar.
Sedan följer några dagar (mellan tre och sju dagar) och efter det hem igen, men om det är fint antar jag att vi kommer att tvätta några hundra maskiner med tvätt (skoja bara, 4-5 st kanske) och sedan bo i stugan vid havet. Jag kan inte vara hemma när det är varmt och sommar.
Kan i och för sig inte vara hemma när det är kallt och vinter heller, för då hägrar fjällen.
Har kanske lite tattarblod i ådrorna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0