Ödets ironi?

Är det Ödets Ironi som spelar oss ett spratt ibland? eller kanske rätt ofta...

Jag som barn/ung var smal som en sticka och ville inte äta olika maträtter.....nu väger jag 25 kg för mycket.
Jag som inte är det minsta intresserad av mat.....får tre barn med födoämnes allergier.
Jag som har fobi för sprutor...hamnar på akuten om och om igen. Och dessutom utredning efter utredning.
Jag som skulle vilja vara jätte aktiv med tex klättring, paddling mm...klarar inte längre statiska rörelser.
Jag som älskar att sjunga...har astma, är slemmig och får inte nog med luft.
Listan skulle kunna pågå i evigheter...men en sak är säker. ATT alla dessa ödets ingripande har utvecklat mig som människa, det gäller att se det goda i allt och Njuta Av Livet ;-)

Kommentarer
Postat av: kanin

Jo, man får försöka :-)

2007-07-09 @ 16:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0