bil provning..

Att prova bilar är väl kul. Eller är det jag som är konstig?
Har precis kommit hem från en tur till Ford och sedan till Careta och efter en prov tur med en Volvo, v70 2.5T -06 3840 mil, har vi nu landat hemma. Funderar nu på hur många tjejer det är som tycker att det är kul att åka runt på bilfirmor, prova bilar, diskutera vridmoment, släpvagnsvikter och pris med försäljaren? dessutom med två eller tre barn i hasorna...
(Kanske inte såå många som tycker som jag, men man vet aldrig.)
Ja jag tycker ju faktiskt att det är rätt kul. Har väl blivit något påverkad under uppväxt åren av min pappa och se hur det blev!  (Kanske man kan få något bidrag från fk eller någon instans för detta.....haha.) 

Men det är också ett sätt att Njuta av Livet, det gäller bara att se tjusningen i det hela  ;-)

Kommentarer
Postat av: kanin

Jodå, jag gillar att prova, läsa om och titta på bilar. Och jag är tjej ...

2007-07-01 @ 09:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0