Gamla vänner

En del vänner man har är alltid  som de alltid varit. Det känns inte konstigt att prata med dem fast än det gått 20 år eller mer.
Hittade en kompis på Facebook som jag inte sett eller pratat med på 15-20 år eller så...(träffades en kort stund för 7-8 år sedan men pratade inte då). Skickade ett mail för att stämma av att det verkligen var han, det var det.

Idag ringde han till mig och vi pratade i en timme i telefon. KUL
Tänk att det är så..  Vissa blir främlingar och vissa är bara samma gamla vanliga människa. Det är väl underbart när man kan vara samma som alltid...Jag har ju alltid med mig mina vänner i mina minnen, men att desutom bara snacka en stund efter så lång tid, är jätte kul.


Dessutom kom jag ihåg HELA (dvs xxxxxx-xxxx) hans p.nummer (tror han blev LITE impad).....De ni!

Kommentarer
Postat av: Asa Eden

KUL! Sjalv letar jag efter en vaninna sedan flera ar och kan inte hitta henne - jag blir TOKIG!

2007-11-01 @ 12:36:06
URL: http://www.silvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0