Självömkan

Självömkan...brukar inte ägna mig åt det.
Men ibland måste man få tycka i alla fall lite synd om sig själv.
Jag VET att de finns de som har det mycket värre och jag är oerhört tacksam för att jag står på benen.
Men ibland måste man bara få önska att ALLT skulle vara bra, att jag skulle må kanon.
Men det verkar som om det här är min vardag, mer eller mindre, så det är bara att göra det bästa av situationen.

Nu ska jag njuta av den här dagen, trots feber och värk.  Se en film, läsa en bok osv.. Det gäller att leva i nuet och försöka att njuta av det.

Kommentarer
Postat av: Asa Eden

Lider med dig. Sjalvklart finns det de som har det varre - det finns det alltid. Men det har ju inte sa mycket med dig o gora. Du lever ju med ditt onda och jag tycker att du ar tapper!

2007-10-10 @ 11:16:19
URL: http://www.silvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0