FY FAAN!! (ang dagens DrPhil program)

Ursäkta språket men jag vet inte vad jag ska säga.
Jag har väl aldrig känt mig så äcklad, upprörd, berörd, förbannad, förtvivlad, ja det är totalt kaos inombords.
Har ni någon möjlighet att se det (programet från idag 26/9 ) så måste ni se, MEN UTAN barn vid tv:n!!

Det handlade om en farfar  som förgripit sig på sitt 6-åriga barnbarn,
Han har avtjänat ett 8 mån långt fängelse straff plus två år i terapi, men sitter ändå och lägger över skulden, ansvaret på djävulen, att han inte var sig själv osv.
Och farmor som sitter och håller hand på sin man  i tv studion, och under tiden övergreppen pågick inte säger någonting. Utan sviker gång på gång en 6-åring som vill ha hjälp!
Dessutom skulle både farfar och farmor tillåta att han träffade flickan ensam igen!! men HALLÅÅ!!!
Så otroligt äcklad!!!
Ni skulle bara hört vad han gjort!!
Ni skulle sett hennes teckningar!!!
Sitt eget barn barn!!!

Jag vet inte vad jag ska säga, det är HELT JÄVLA OTROLIGT!!!!
Jag skulle bara vilja radera honom från denna världen.....   
Skulle behöva något lugnande....
Jag är helt vansinnig, fy faaaaaaaan!

Kommentarer
Postat av: Asa

Hua, sa smaningom kommer nog programmet ner till mig (min mamma spelar in Dr. Phil o skickar) da kommer jag titta o grata-det vet jag redan. Stackars alla dessa barn som blir utnyttjade OCH svikna. HUR KAN MAN?!?! Har inte folk nan som hellst "sparr"? USCH!

2007-09-29 @ 10:17:02
URL: http://www.silvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0