70 år och bygga hus :-)

Min pappa fyller 70 år i januari, mamma fyller 68 nu i juni. NU har de börjat bygga hus :-)
Det är tufft och kommer bli jätte bra.
Jag ritar kök och kommer med en massa invändningar...det känns som om de måste tänka till lite och inte vara så låst vid hur det brukar vara, inte vad de på affären säger, utan vara öppen för förslag. (JA, Jag vet att ni läser detta mamma och pappa).
Men det kommer att bli bra som sagt var.

Läget kan inte bli bättre. Det enda som är på havs sidan (baksidan) är några klippor och sedan havet. Du ser en ö till vänster och annars så är det väl Findland nästa och dit är det ju en bit :-)
På framsidan är det tomt, grusväg och sedan skog.
Helt underbart.
Ska fixa någon bra bid så ni förstår.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra fredag, kram! :)

2008-04-04 @ 17:06:19
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Rebecca

Gissa bilden i min blogg! Kolla in vettja!=D

2008-04-04 @ 17:11:40
URL: http://beccellie.blogg.se
Postat av: eva-karin klint

hej hej !
vad synd att dom lämna villan som var fint hus. när det blir färdig med huset då kommer jag och är nyfiken ..
oj snart blir din pappa gammal gubbe som måste väl skaffa rollator
hihihi .. elak av mig att säga .. kram från din faster eva-karin

2008-04-08 @ 15:24:51
Postat av: Asa Eden

Det later ju supermysigt. Finns det nagot battre an att bo vid havet? Hoppas att allt gar bra for dom.

2008-04-13 @ 10:14:08
URL: http://www.silvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0