Storseans med Terry Evans

Var på storseans här om veckan tillsammans med min mamma.
Terry Evans var mediet.

Intressant!
Jag tror på andar eller krafter eller vad man ska säga.
Jag tror att man kan få meddelande via dem.
Jag hoppas att allt som sades på seansen var "på riktigt" och inget uppgjort. (man kan ju inte veta säkert förrän mediet pratar till dig).
Jag tyckte att det var intressant, underhållande och jag rekomendera absolut att gå om det finns tillfälle.
Läser nu hans bok om Bergsmeditation och kan konstatera att det är myvket likt tänket som jag tidigare läst när jag studerade Psykosyntes på HumaNova där jag Diplomerades till Stresskonsult 2005.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0