Superkräm till händer, eksem, torra barn...

Jag tänkte inte beställa igen så jag åkte ut och skulle köpa hudkräm till mig själv. Fy vad dyrt!
Jag har kört med en blandning av Aloe gelly och Aloe propolis tillsammans är det en underbar blandning.Dessutom naturligt från Aloe växten.

Propolis krämen är dessutom perfekt till: Handkräm, eksem,, sprickor, hälar, torra små barn, ansikte på vintern mm.
Gelly är kanon till utslag, bett, solbränna, sprickor eller att blanda med propolis till ansiktet.

Och jag tyckte att det var dyrt med en tup Propolis för 228:- men när jag såg priserna på clinic, lancome mm som kostar 600-800 för 50 ml. då insåg jag hur OTROLIGT BRA OCH PRISVÄRDA dessa är.
(Dessutom köper jag ju ngt billigare eftersom jag är återförsäljare)
så nu blev det igen, lip (oslagbart bäst), tandkräm, propolis, gelly och lite till plus att jag beställde till vänner och bekanta.



Vill du köpa?
vill du sälja?
Kontakta då mig.
Du kan se utbudet på http://www.foreverliving.se/sv/hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0