Nya tapeter

Jag vet inte hur längesedan det var jag skrev om tapeter. I alla fall så började vi fundera på nya för över ett år sedan, och nu snart kanske vi är på gång.
Vi är i alla fall övererns om vilka det ska bli. Två rum är helt färdig planderade och det tredje nästan klart.
Så håll tummarna för att det ska bli av nu. Jag vill inte längre i sovrummet ha de röda tapeterna med glud hjärtan som dottern hade innan vi bytte rum med henne. Jag vill inte heller ha blå tapeter med rymdraketer i datarummet. Och i vardagsrummet har jag velat tapetserat om sedan vi flyttade hit hösten 1998 :-)

Här är några bilder på de som vi ska ha.

   

Så himla nice ;-)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jättesnygga alla tre!! Speciellt den i mitten, den skulle jag också vilja ha någonstans.

Åhh jag vill också tapetsera! Eller rättare sagt: Få tapetserat ;)

Vi måste få komma och se på resultatet sen, det kommer att bli jättefint.

2008-08-29 @ 09:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0