Shit vad jag är duktig :-)

Ibland överraskar man sig själv.
Idag är en sådan dag.

Först gick jag upp ett par timmar tidigare.
Var barnvakt till guddottern.
Var till VC med min dotter.
Lekte
Bakade rulltårta och drömtårta.
Skjutsade barn.
Åkte i Max driven.
Pustade lite,,
Hämtade barn.
Flyttade undan lite möbler, som ska till tippen, ut till garaget.
STÄDADE KLÄDKAMMAREN!!! i två timmar.

Tre svarta sopsäckar senare, plus lite andra påsar, går det nu att utan problem gå in i en av våra klädkammare/förråd.
Det var omöjligt innan....
Undrar just hur jag mår i morgon ;-s

Skulle tagit före/efter bilder men missade före. Tänk er att det var OMÖJLIGT att få in mer än en fot så...
Här är efter bilderna.

 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ja DET var duktigt gjort :) 'imponerad'

Se nu till att få en riktig egodag i morgon som belöning.

2008-08-22 @ 17:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0