Tandläkarbesöket idag

Ja ha så var det dags att laga en tand då.
Det är inte favorit sysselsättnningen.
Bedövningssalva och så det värsta... själva bedövningen! Jag försökte verkligen att tänka så som min svägerska gör, att det är lika härligt som att gå till frissan. Men det gick inge bra att föreställa sig det.
Jag låg och verkligen kämpade för att bara överleva och andas lugnt. Eller att över huvudtaget komma ihåg att andas.
Det är det som är det stora problemet med mig och bedövningar/sprutor/stick.
Jag tycker att det är så obehagligt att jag helt enkelt slutar att andas.
Inte så begåvat, men så är det.

I alla fall så andades jag precis lagom mycket för hålla mig kvar och  inte tuppa av. YES! Ytterligare en seger.
Och när bedövningen väl är på plats så är resten nästan som att gå till frissan, i alla fall lika kul som när man bokar tiden :-)

Kommentarer
Postat av: Felicia

hoppas det gick bra ;)

2008-08-20 @ 18:17:57
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0