Hemma utan familjen i några dagar

Jag fick frågan varför jag blir hemma när de andra åker till fjällen.
Det är några anledningar.
Dels så ska jag jobba. Hade kanske kunnat styra det men har bestämt mig.
Dels så har jag sedan förra året köldallergi och tycker att det är lite jobbigt
Har inget sug efter slalom längre efter att ha åk i 35 år varje vinter, varje lov och dessutom två vintrar helt när jag var i sälenfjällen.
Så jag bestämde mig för att jobba och åka upp till vagnen vid något annat tillfälle tex påsk då det inte är lika kallt.

Jag vill ju vara med dem på nyårsaftonen men tyvärr ville de fira den i fjällen som vi brukar..lite tråkigt men det känns ändå som om det här blir bäst. Får lite "semester" och ska städa och lata mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0