Lampbyte på bilen

Nu har jag snart lärt mig alla lampor på bilen.
Förut bytte jag helljuslampan.
Ett par gånger har jag bytt halvljuslampan och nu justerat dessa då de lyste neråt.
Dessutom har jag idag bytt ena baklampan, broms och varsel ljus.

Och jag säger då bara det att

Fy F-n vad de sitter illa till. Jag tror jag ska lämna in ett förslag på en bättre konstruktion till Peugeot, lika som jag vill lämna in ett förslag till Adria husvagnar om deras soff/säng låndor. Idiotiskt är vad det är. Säkert en karl som kommit på detta. ELLER så är det ett medvetet slugt drag för att vi ska boka tid på verkstad och lämna in våra bilar/husvagnar, eller vad det nu är, så att de kan ta ut dyra pengar för arbetstiden.

Inte här inte. jag fixar själv!

Och för er som undrar vad mannen gjorde? Han städade badrummen och ska nu laga mat ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0