Jag = redo för skroten??

Idag pratade jag med min husläkare, världens bästa. Vi diskuterade lite hit och dit om mitt tillstånd och vad man kan göra/inte göra. Många olika problem som vi inte vet hur vi ska tackla.
Jag ger doktorn gråa hår, absolut. inte min mening men tyvärr...
Så när vi pratat ett tag säger han:
"Om du vore en bil skulle man skrota dig, eller sälja dig billigt till en invandrare som inte vet vad han har för laglig rätt här i sverige" (ungefär så..)
Ja men tacksomfan!
Är jag inte vär mer än så.....

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Neje, inte skrota. Bara behandla varsamt som en raritet. Ett unikt exemplar, dock något defekt. Bör repareras långsamt och underhållas noga. Smörj väl och tanka ofta. Aldrig gasen i botten och sällan snabba växlingar. Då och då en längre paus i garaget med extra omtanke samt helservice två gånger per år. Den bästa av årsmodeller kommer att rulla fint i många, många år till. =)

2008-02-06 @ 21:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0