Snorkiga människor

Om man ringer till ett företag förväntar jag mig trevligt bemötande av den som svarar i telefonen. Lika så förväntar jag mig när jag svarar i telefonen på mitt jobb, stort statligt företag, att kunden som ringer in är trevlig.
Idag har jag pratat med 68 personer och många många var snorkiga, oartiga och griniga. Klart att övervägande var trevliga, men det är de där griniga, översittar-attityd-människorna som man kommer ihåg så här på kvällen när man är hemma. Folk måste förstå att allt går inte alltid att lösa på en gång, det kanske är tekniken som strular eller så fattas det uppgifter och vi, som sitter i telefonen, gör allt för att just Du som ringer ska bli nöjd.
Jag kan ta arga människor kanon bra, men när det är besserwisser attityden och "lilla gumman" sutket då....åhh

hmm undar hur många det blir i morgon....

Kommentarer
Postat av: Mamma millan

låter kul det där..vet vad du pratar om, ägt ett telemarketing bolag!!!

2008-02-12 @ 14:01:00
URL: http://mamma-millan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0