Jakob Hellman

Som gammal vän till Jakob kan jag fundera varför han inte ger ut mer!
Träffade honom för snart ett år sedan då vi var på en gemensam kompis bröllopp och där han framförde ett par låtar tillägnade brudparet.
Och han är bra!
Kanske bättre än tidigare.
När man kollar runt på google så ser man att människor saknar honom och hans musik, och jag önskar så att han tar tag i musiken igen. Enligt min bror fiinns det dessutom massa som redan är skrivet men inte publicerat.

För er som undrar så är Jakob en himla trevlig man, och med en underbar humor. Kanske något disträ men oerhört intelligent. Mer säger jag inte.

Men snälla...ge ut en skiva till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0