Sommarlov = varva ner?

Nu är sommarlovet igång. Det verkar på barnen som om de har lite svårt att varva ner...eller är det för lite aktivitet mot det som brukar vara med skola, läxor och fritidsaktiviteter.
Jag är inte säker..
Det kan ju vara så som med många vuxna att det kräver några dagar att komma ner i varv och njuta av ledigheten. Men det kan vara raka motsatsen också.

Nu har i alla fall mina tre en lååång sommar framför sig med både vila och kommande semester tripp.
Jag ska klura lite till på hur läget är och sedan styra dagarna efter resultatet av min analys ;-)

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Ha ett skönt sommarlov!

2008-06-16 @ 10:06:49
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0