Skön söndag (samt rec på tacofisk)

Startade dagen med att läsa tidningen i sängen. Sedan en frukost bestående av te och gi-macka.
Ett pass på crosstrainern 15 min, svettigt.
Dusch.
Tv
Soppa och gi-macka.
Åkte med äldsta sonen till köpcentret och friserade honom, "pälsmösssan" försvann och nu syns en 14-åring.
Hem igen
Tv
Åkte och kollade på bil, alltid kul.
Bakade hallon/blåbärspaj och serverade alla i familjen + kompis till lillebror.
Sortera papper
surfa på nätet

Och nu är kl snart 17. Ska sätta mig och vänta på middagen som min man ska göra. Det blir tacofisk, gott gott.
Och ja... det blir nog ett till pass på crosstrainern, jag gillar den.
MEN efter det kommer jag nog inte att göra ett endaste dugg :-)

Kommentarer
Postat av: Mona

Hejhej!
Skoj att du kikar förbi i bloggen :) Jaa, hade du bott i Örebro eller jag i Sundis så hade du säkert kunnat tsp en massa :D hehe. Kram

2008-03-16 @ 20:13:09
URL: http://zharmy.blogg.se
Postat av: eva-karin klint

hej hej !
jag brukar ibland med tacofisk. det är gott mumlimums. kram faster eva-karin

2008-04-01 @ 16:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0