Nästan sommarvärme...

Jag läser på mina vänners bloggar hur de välkomnar våren och sommaren.
Jag kan också känna att det är skönt med sol och värme, men så tänker jag lite längre....

Visst det är positivt att slippa alla blöta skor och kläder, skrapa, skotta, och pylsa på ...MEN det är ju skit jobbigt om det blir jätte varmt jätte länge.Jag gillar värmen om det fläktar, om jag kan bada hela tiden....
 Inga snygga kläder som passar min fula kropp. Massa folk på stränderna, getingar, pollen, svett och skitiga fötter....

När är det höst ??

Kommentarer
Postat av: Asa Eden

Na horreru', nu far du allt ta o rycka opp dig! SA varmt lar det val inte bli i Sverige, sa man svettas bort direkt. Sesa! Var glad o nojd hosten kommer allt sa smaningom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0