Presentkort Designtorget

Jag fick flera fina paket igår. Arrangerad bricka med ljus och blommor, ljuslyktor, popcorn och snacks skålar, kamerafodral, örhängen, 12 glas, kamera tändsticksask med Ernst, godis, blommor mm.
Och så ett presntkort på Designtorget. Först tänkte jag åh..kul!! Designtorget. Men när jag gick där kände jag hur beslutsångseten kom krypande och det kändes inte lika kul, men sedan så fattade jag tag i inte mindre än fyra prylar som jag inte kunde lämna kvar i butiken. Jag traskade därifrån med min påse och var sååå nöjd.
TACK ALLA ÄNNU EN GÅNG!! Allt var kanon och passar mig perfekt.

Ska fota lite så får ni se senare :-)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Då får man säga Grattis i förskott nu då eftersom du ändå inte blir hemma när du fyller. (Om jag nu hade kommit ihåg att logga in just då vill säga.)Kul att åka till London! Hela familjen? Ha det så bra. Lycka till med jobb!!

2008-05-19 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0