"Bra karl reder sig själv" heter det....

Men man undrar varför.
När jag står på macken och byter halvljuslampor på bilen (bara för att mannen inte kan) samt att fyller olja och i morgon så blir det en koll av glykolen (som mannen nog inte heller kan)..ja då kan man undra vad finns det för ordspråk för en tjej/kvinna/fru/ som är 40 och står på macken och byter lampor på bilen?

När alla tjejer jag känner säger "men vad duktig du är ,,, jag skulle aldrig testa ens"
Och vad menas med "bra karl reder sig själv" ?? vad kommer det från

Äh skit samma. Det är bara att fixa så länge man han någon sportslig chans att klara av det.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hm.. en kvinna kan och vinner på intellekt.. (kan vara fel stavat så jag vinner inte men det är väl inte det som räknas ;))

Jag kör samma race som du.. men inte för att L inte kan utan för att han inte har tålamod och det är bättre att jag sliter hund än att han slår sönder bilen om det skulle jävlas ;)

Hälsa Karln..

See Y´a

2008-11-22 @ 00:06:16
URL: http://silvershonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0