Varför kan man inte bara vara...

Ibland längtar jag tillbaks till jag var liten.
Eller nej, inte när jag var liten men när jag var stor nog att bo själv, bestämma själv och inte behöva ta ansvar.
Varför kan man inte bara vara.... nu med....vara nöjd med det man har....
hmmmm
Det ligger många funderingar bakom detta som jag i dagsläget inte tänker delge er. MEN det är rätt intressant att fundera.
Att ibland hitta en känsla i kroppen som säger att jag vill jag vill....men så finns det en massa begränsningar runt om.
Då kan man lätt fastna i den känslan.
Då gäller det att använda det till något positivt. Ta tillvara på viljan och längtan och omsätt den i något som gynnar dig och andra.
Du kan inte styra dina känslor...men du kan välja hur du hanterar dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0