Utmanad igen.

Helene har utmanat mig.
Regler:
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem

7 saker om mig:

* jag jobbar nu på Försäkringskassan.

* jag kan få många ideer... som hellst ska åtgärdas omgående.

* Jag har sprut fobi!!

* har en dröm att sjunga med ett poffsigt storband

* Skulle vilja paddla havskajak, klättra i berg mm och inte tycka det var jobbigt och inte behöva träna innan..
  och även vandra i djungeln, fjällvandra mm OM det fanns en toalett och en dusch där....

* gifte mig 1992 (oj vad länge sedan)

* Är OTROLIGT tävlings inriktad

Jag utmanar:
Åsa igen....
Gabbi igen..
Mona
Mats

Magnus

Äh det får räcka....
Och allt visste ni väl redan .-)

Kommentarer
Postat av: Helene Nilsson

Kul att du antog utmaningen... Min sambo jobbar ju också på FK... fast på FK Data...

2008-10-28 @ 22:50:35
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0