Förtroende för läkare och sjukvården?

Ja ni som läst tidigare vet ju att jag blev ensam lämnad i ett rum på akuten av en skitkärring för tre veckor sedan..
Idag ringer jag till Kirurgen för att få hjälp eftersom jag fortfarande inte är ok.
Pratar med en sköterska som (inte kan hjälpa mig men som) säger att läkaren är inte där idag,  hon skulle kunna skriva ett bev till honom för på måndag är han där.
Så tillägger hon:
"Men jag vet inte om det hjälper att skriva till honom, han har så dålig koll på sina papper".
Ja men åh så bra då!!!
Till slut så sa hon att hon skulle prata med honom på måndag, skulle tro det va?
(Kommer att bli oerhört förvånad om han ringer upp mig på måndag, men man ska ju aldrig sluta hoppas/förvånas)

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Vill du att jag ska hjälpa dig att komma i kontakt med honom?

2009-04-18 @ 19:32:32
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=taflin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0