Idag var jag optimist...igen

Åkte till jobbet för att lämna intyg och så tänkte jag kolla mail.
Det blev, lämna intyg och surra lite sedan åka hem. Soffan igen!
Så kändes det bättre, tänkte att jag åker till stadens köpcentrum och köper en spikmatta till mina föräldrar (så behöver de intelåna min..och som tack för alla utryckningar som de fått göra).
Går in i butiken och känner direkt att jag skulle inte ha lämnat soffan.. Men en spikmatta blev det.

Ringde idag och kollade på sjukhuset NÄR ultraljudet av gallan är planderad...har ju haft ont i tre veckor nu.
Jo då det fanns en tid bokad för mig...den 3 JULI!!!!!!!
Måste nog ringa kirurgen i morgon och be om lite förtur tror jag...

Sonens röngen av nacke/rygg var i alla fall ok. Bara mjukdelsskador. Pust!
Snart så är vi på benen alla här i familjen...hoppas jag...:-D

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Jag hade ju mitt gall-anfall på juldagen och skulle ha gjort UL-galla idag!!! men avbokad faktist igår... du kunde ju ha fått den tiden av mig ju... Kram på dig

2009-04-16 @ 22:57:59
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=taflin
Postat av: Katarina

Hekene: Jaaa! den hade jag gärna tagit...

2009-04-17 @ 10:25:28
URL: http://njutavlivet.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tusen tack för den sköna spikmattan. Jag hjälper gärna till när jag kan utan att Du behöver köpa något. Jag vill så gärna göra vad jag kan för mina barn och barnbarn.

2009-04-18 @ 10:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0