Ryggskada efter högt hopp?

Ja men allt kör ihop sig som jag sa.
Jag blev sjukskriven hela april ut och de ska försöka få till en ultraljudstid snabbt för min värkande galla.
Storebror hade troligtvis inte någon fraktur på armen men röntgenbilder är skickade för koll, de var inte helt säkra.
I morgon blir det "akutröntgen" för sonen pga smärtor i nacke och övre delen av ryggen. Kan vara en kompression som de vill ha koll på...ja men..
Kaske man inte ska hoppa i de svarta hoppen i Funparken när man är 10år?? eller...är det jag som är lite för försiktig? Mannen och jag har delade åsikter och just nu tror jag han håller med mig. Jag tillåter inte dessa hopp, det gör han...
Hoppas nu att allt är bra så att mitt "vad var det jag sa" är för att de ska tänka efter före och inte för att han skadat sig.
Håll tummarna alla för att det går bra i morgon på röntgen!

Kommentarer
Postat av: Carin K

Men du och din familj har då otur till max :(

Vi saknar dig på jobbet, men kom inte förrän du är helt frisk!

Vi saknar ditt goda humör :-) och dina roliga historier ur verkliga livet, tur vi kan läsa din blogg så vi ser hur det är med dig!

2009-04-15 @ 15:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0