Städat lekstugan

Idag har jag vårstädat lekstugan. Torkat och lagt på ren matta osv.
Trodde jag skulle få fika sällskap av en 2 1/2 åring men hon var upptagen. Men jag fick i alla fall sällskap.
Först av 13-åriga dottern
Sedan av mannen
Och sist av 15 åringe, 10 åringen och hans något yngre kompis. trevligt trevligt.
Vi kalasade på saft och bokstavskex :-)
 

Dotterns kommentar:
"Mamma, det är ingen som är  över 40 år och leker som du.  Jo, morfar då"

men trevligt var det.
(dottern inte med på bild)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kommer gärna en annan dag. Det verkade jättemysigt.

Kul med lite barnasinne kvar.

2009-04-26 @ 18:48:34
Postat av: Frida

så sa jag inte alls! jag sa inget om morfar, jag sa "mamma det är ingen i familjen förutom du som leker i lekstugan" men inget om morfar :P

2009-04-27 @ 18:46:27
URL: http://lillajag12.blogg.se/
Postat av: Katarina

Frida: Då sa du det tidigare och jag blandat ihop det.

2009-04-27 @ 19:47:03
URL: http://njutavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0