Sol och bad...

...blev det ju inte så mycket av den här semester på 4 veckor.
Veckan innan jag gick på semester var det varmt varmt varmt.
Sedan försvann det.
Nu kommer det igen och jag börjar som sagt jobba i morgon.

Men om jag nu ska försöka leva upp till min bloggs namn så:
*Vädret när vi var i halland var rätt ok. Vi behövde ju inte bränna oss, och kunde sola lite ibland.
*Vi behövde inte ha dåligt samvete om vi gick i affärer, åkte bil eller låg inne med en bok
*Hade det varit jätte varmt hade jag inte orkat träna så mycket som jag faktiskt gjort.
Så jag har ändå Njutit av Livet även om jag lider brist på sol och dess nyttiga D-vitamin.
Får ta igen det en annan gång eller besöka en hälskostbutik och knapra lite nyttiga vitaminer :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0